MENUMENU

Veelgestelde vragen

Bij Sensual Vibes krijgen we van onze klanten vaak dezelfde vragen over bestelling, bezorging en discretie. Op alle veelgestelde vragen vindt u hieronder een antwoord. Mocht er op uw vraag nog geen antwoord zijn dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Vragen over klantenservice

Hoe kan ik de klantenservice bereiken met een vraag of opmerking?

Al uw vragen en/ of opmerkingen kunt u sturen door naar onze contactpagina te gaan of door direct een mail te sturen naar het volgende e-mailadres: contact(at)sensualvibes.nl.

Wanneer kan ik antwoord op mijn bericht verwachten?

Wij vinden het belangrijk om zo duidelijk en transparant als mogelijk te zijn voor al onze klanten. Daarom kunt u binnen twaalf uur een antwoord verwachten op al uw vragen, opmerkingen en/ of klachten.

Kan ik jullie ook bellen?

Op dit moment is dit nog niet mogelijk. Wij kijken naar de mogelijkheden om dit in de toekomst te kunnen realiseren.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Deze volgen later nog.

Vragen over bestellen

Kan ik artikelen of mijn adres nog wijzigen nadat ik de bestelling heb afgerond?

Nadat de bestelling is verzonden zal deze worden verwerkt in ons systeem. Mocht u een wijziging willen maken kunt u ons mailen op het e-mailadres: contact(at)sensualvibes.nl. Wij zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat uw wijziging ook wordt doorgevoerd.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Als u bij ons een product voor 23:00 besteld zal deze, afhankelijk van de voorraad van het product, dezelfde dag nog worden verzonden zodat het morgen in huis is.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

U kunt uw bestelling annuleren door te mailen naar: contact(at)sensualvibes.nl of door uw bestelling te annuleren op de “Mijn Bestellingen” pagina op uw eigen Sensual Vibes account. 

We controleren op dat moment of je artikel nog niet ingepakt en verzonden is. Als het artikel al verzonden is, kun je deze retourneren. Wij houden je per e-mail op de hoogte van de status.

Hoe verzilver ik mijn actiecode?

De actiecode kan worden ingevuld onderaan de ‘Winkelwagen’ pagina. Nadat u op ‘bevestigen’ drukt krijgt u een melding of u de juiste code heeft ingevuld.

Vragen over bezorging

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren de volgende tarieven:

Verzendingen binnen Nederland: € 6,50
Verzendingen naar België: € 8,00

 

De pakketjes zullen worden bezorgd door PostNL en DHL.

Welke bezorgmogelijkheden zijn er?

Wij als Sensual Vibes bieden u ook de gelegenheid om gebruik te maken van de PostNL Pakjegemak service. Dit betekend dat u ervoor kunt kiezen het pakketje te laten bezorgen bij een door u gekozen afhaalpunt. U dient een geldig legitimatiebewijs mee te nemen naar het afhaalpunt om het pakket in ontvangst te kunnen nemen.

*Dit is alleen mogelijk bij een deel van ons assortiment.

Is er een discrete verzending?

Alle bestellingen bij Sensual Vibes worden snel en anoniem verzonden. Dit wil zeggen dat al onze producten worden verpakt in een neutrale verpakking waar geen naam of logo van Sensual Vibes op staat vermeld en dat er niks bekend is over de inhoud van het pakket.

 

Uw pakket wordt alleen bij u afgeleverd. Mocht u niet thuis zijn op het moment van bezorging dan wordt het pakket niet bij de buren afgeleverd maar laat de pakketdienst een bericht achter en wordt het pakket op de volgende werkdag opnieuw bij u aangeboden.  Indien bij de tweede bezorgpoging het pakket weer niet afgeleverd kan worden dan zal de bezorgdienst nogmaals een bericht achterlaten waarmee de bestelling afgehaald kan worden op het dichtstbijzijnde PostNL-kantoor.

Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?

Bij een deel van ons assortiment heeft u ook de keuze het pakket te laten verzenden naar een door u gekozen PostNL-afhaallocatie.

Hoe ziet de verpakking van mijn bestelling eruit?

De producten worden verpakt in een neutrale doos met daarop een etiket met uw adres en onze postcode. Onze postcode staat erop zodat het pakket altijd terug kan worden gezonden door PostNL nadat een pakket voor een periode zoek is geraakt.

Wordt mijn bestelling ook bij de buren afgeleverd?

Bij ons staat discretie en privacy van al onze klanten op 1. Er wordt daarom door ons na elke bestelling doorgeven aan de bezorgdiensten dat er geen levering aan buren mag plaatsvinden. Mocht dit onverhoopt toch voorkomen dan horen wij dat graag van u en zullen wij ons best doen dat dit niet meer voorkomt.

Is het ook mogelijk om mijn order per brievenbuspost te ontvangen?

Nee, al onze producten worden in dozen verpakt.

Vragen over retourneren

Hoe gaat retourneren in zijn werk?

Wat doe ik als het artikel defect blijkt te zijn?

Wat is de reactietermijn?

Hoelang duurt de afhandeling van mijn retour?

Vragen over reviews

Wat wordt er gedaan met de beoordeling die ik heb geschreven?

Ik heb de e-mail met de link naar het reviewformulier niet gehad

Vragen over betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

Betalingsmogelijkheden

Waar kan ik mijn betaling naar overschrijven?

Wat staat er op mijn bank- of creditcardafschrift?

Terug naar boven