MENUMENU

Klachten

Wat wij bij Sensual Vibes één van de belangrijkste dingen vinden is om een goede dienstverlening te bieden en dat klanttevredenheid altijd op 1 hoort te staan. Maar natuurlijk is het niet reëel om ervan uit te gaan dat altijd alles goed gaat. Iedereen heeft ook weer zijn of haar eigen inzichten. Dit kan voorkomen en wij horen het dan graag. Hierdoor kunnen wij samen zoek naar de juiste oplossing en helpt het ons onze dienstverlening te verbeteren.

Heb jij een klacht over Sensual Vibes en wilt die graag met ons bespreken? Laat dan een bericht achter op onze klantenservice pagina. Wij zullen je een antwoord sturen binnen 1 werkdag. Mocht de afhandeling van jouw klacht meer tijd kosten dan verzekeren wij je dat we binnen 14 dagen een inhoudelijk antwoord zullen hebben.

Heb jij een defect product en wilt deze graag retourneren? Kijk dan hier voor onze retourpagina.

Natuurlijk streven wij er altijd naar er samen met jou uit te komen. Is dit helaas niet het geval dan kun jij je klacht voorleggen bij Geschillencommissie van de Thuiswinkel Organisatie (Nederland) of bij het Europese ODR-platform.

Terug naar boven